arról, hogy ez mi akar lenni...

2009.01.21. 15:40 csillu_k

ez itt egy blog. :)

ezredjére ütött meg a gondolat: "most!" - aztán most tényleg, de félszszel kezdek neki.

Előre elnézést, ha bejegyzéseimmel megbántok valakit.

Olyan szubjektív blogot szeretnék csinálni, ami Budapest és az én viszonyomat mutatja meg. Hogy Budapesten mit tapasztaltam, amióta fenn élek (mert nem ide való vagyok), de ide köt az egyetem.

Olyan dolgokról akarok írni, amiket láttam, emberi hozzáállásról, segítségnyújtásról, közönyről, közlekedésről, dühöngésről, szmogról, élet apró örömeiről. mindenről.

Nem akarom tovább ragozni, ez az első bejegyzés. majd érkezik a többi is.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest szubjektív én indulás kezdő

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestrejottem.blog.hu/api/trackback/id/tr4893635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása